Μια υπέροχη γνωριμία. Μέρος 2ο

Τελικά καταφέραμε να βρούμε χρόνο και να συναντηθούμε και να δώσουμε ένα τέλος ή μιαν αρχή σε αυτήν την σχέση. Είχαμε συνεννοηθεί ότι θα κοιμόταν στο σπίτι μου γιατί θα ήταν αργά για να φύγει μετά ώστε να ξεκουραστεί λιγάκι πρίν πάει πάλι στην δουλειά.

 

Ήρθε στο σπίτι μου πολύ αργά, στις 3 η ώρα το βράδυ διότι εργαζόταν μέχρι τότε.

 

Εγώ είχα καθαρίσει όλο το σπίτι, το είχα αρωματίσει, είχα ανάψει κεράκια και όλα αυτά τα γλυκά και ερωτικά. 🙂

 

Το άγχος στην κορυφή. Φοβόμουν  και χαιρόμουν ταυτόχρονα.

 

Τελικά έφθασε, κατέβηκα να του ανοίξω και όταν τον αντίκρισα τρελάθηκα. Ήταν τοοοοοοοόσοοοοοο γλύκας και σέξυ και όλα τα καλά του κόσμου.

 

Σκάσαμε χαμόγελο, χαιρετηθήκαμε, φιληθήκαμε στο μάγουλο και μπήκαμε στο σπίτι.

 

Του άρεσε το περιβάλλον, είχε φέρει και γλυκά (πολύ γλυκιά κίνηση αυτή). Το χαμόγελο δεν έσβηνε απο τα  χείλι μας. Ήθελα να τον βάλω κάτω και να τον @#@$%#%%@.

 

Ταυτόχρονα στεναχωρήθηκα πολύ γιατί έπρεπε να του το πώ άμεσα πριν μου κάνω πολύ κακό γιατί άρχισα να τον ερωτεύομαι τρελά.

 

Καθόμουν λίγο πιο απόμακρά του για αρχίσαμε να μιλάμε. Μου είπε ότι του αρέσω τρελά και εγω το ιδιο. Μου ζήτησε να τον πλησιάσω και έκατσα επάνω στα πόδια του. Με άρπαξε και άρχισε να με φιλά πάρα πολύ παθιασμένα και είχαμε #$%#@. Σταμάτησα και του κράταγα το κεφάλι και τον κοίταγα στα μάτια και του είπα ότι τον γουστάρω τρελά και ότι εγώ θέλω να το πάμε προς σχέση και τον ρώτησα αν και αυτός αισθάνεται έτσι και μου είπα ναι πολύ.

 

Έπρεπε να του το πώ όμως πρίν συνεχίσουμε δεν άντεχα άλλο, και απομακρύνθηκα και σοβάρεψα και με ρώτησε γιατί απομακρύνθηκα. Του είπα ότι πρίν συνεχίσουμε έχω κάτι να του πώ, και του τα είπα όλα. Περίμενα την αντίδρασή του γεμάτος στεναχώρια και φόβο.

 

Μου απάντησε «Ε καί?». Τον ρώτησα δεν σε ενοχλεί/τρομάζει αυτό? Και μου λέει ότι δεν είναι οτι ευχάριστο αλλά φαντάζεται ότι θα τον προστατεύω οπότε δεν τον ενοχλεί τόσο. Μετά μου είπε ότι πρέπει να πάμε τα βήματα σιγά σιγά και κατάλαβα ότι έχει λίγο φρικάρει, και έτσι του έδωσα χώρο.

 

Χάρηκα αλλά και στεναχωρίθηκα γιατί δεν ήμουν σίγουρος κατα πόσο όντως δεν είχε τόσο πρόβλημα.

 

Τον πήρα απο το χέρι, πήγαμε στο κρεβάτι γδυθήκαμε εντελώς και πέσαμε για ύπνο. Εννοείτε ότι είμασταν κ_____νοι όλο το βράδυ και είμασταν σε στάση κουταλάκια, και δεν κοιμήθηκα σχεδόν καθόλου απο την Κ__λα και τον πόθο.

 

Το πρωί σηκωθήκαμε μέσα στα χαμόγελα και στις κ___λες. Φάγαμε κάτι και έφυγε για το σπίτι του.

 

Συνεχίζετε ….

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , , . 10 Σχόλια »

10 Σχόλια to “Μια υπέροχη γνωριμία. Μέρος 2ο”

  1. Elements Tv Says:

    Ναι? Τι έγινε παρακάτω? Είστε μαζί?

  2. jonbon Says:

    Καλησπερα η ιστορια μου ειναι λιγο περιεργη ή μαλλον το μυαλο μου..Το καλοκαιρι του 2012 εκανα σε μια κοπελα στοματικο χωρις να το πολυσκεφτω αν και γενικα μου φαινοταν μια χαρα.Δεν εχω κανει εξετασεις για τον ιο απο τοτε μονο τις γενικες που κανω καθε χρονο για προληψη..Τελευταια φορα τον Φεβρουαριο που εκανα βγηκανε μια χαρα οπως και τις υπολοιπες φορες και η γιατρος μου ειπε πω ειμαι υγειης..Αν ειχα κατι δε πιστευετε πως μετα απο σχεδον 4 χρονια θα υπηρχαν ενδειξεις στα λυκα αιμοσφαιρια??ποια ειναι η γνωμη σας?

  3. natasa Says:

    τι γλυκο παιδι εισαι! 🙂 ελπιζω ολα να πηγαν καλα, αναμενουμε την συνεχεια!

  4. Pathos Says:

    jonbon
    Πήγαινε αμέσως σε ένα ιδιωτικό μικροβιολογικό να κάνεις την εξέταση για ΣΜΝ. Δεν φαίνεται απολύτως τίποτα στην απλή εξέταση αίματος. Επίσης μπορεί να έχεις τον ιο ακόμα και 15 χρόνια και να μην εμφανίσει τίποτα. Όσο τον έχεις χωρίς θεραπεία, μπορεί να σου δημιουργήσει μεγάλη ζημιά.

  5. Swsw.85 Says:

    Τι κανεις??? Ειχα γραψει καποτε στο «hiv φοβος» καποια σχολια. Απο τοτε που χα βρει το blog σου, μπαινω και σε διαβαζω!!! Πως κυλησε η ιστορια?? Ευχομαι το παιδι να ειναι ενημερωμενο πανω στο θεμα του ιου και να εχει μια ομορφη εξελιξη!!!

  6. Αλέξανδρος Says:

    Φίλε μου, μπαίνω μετά από χρόνια για να διαβάσω το blog σου και βλέπω ότι έχεις και εσύ χρόνια να γράψεις. Ελπίζω να είσαι καλά.

  7. Βαγγέλης Says:

    Είναι 4 μέρες που βρήκα αυτό το blog και μπορώ να πω πως χαίρομαι πολύ γιατί ενημερώθηκα για αρκετά πράγματα τα οποία δεν γνώριζα Αλλά με έχει στεναχωρήσει και λίγο το ότι έχεις σταματήσει να γράφεις θα ήθελα πολύ να μάθω νέα σου !

  8. marios2020 Says:

    Είναι 4 μέρες που βρήκα αυτό το blog και μπορώ να πω πως χαίρομαι πολύ γιατί ενημερώθηκα για αρκετά πράγματα τα οποία δεν γνώριζα Αλλά με έχει στεναχωρήσει και λίγο το ότι έχεις σταματήσει να γράφεις θα ήθελα πολύ να μάθω νέα σου !

  9. hivandme Says:

    Καλησπέρα

    Χάρηκα πολύ που ακόμα μπορεί και βοηθά το blog μου και ας το έχω παρατήσει τόσα χρόνια.

    Δυστυχώς η δουλειά και ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος μου στέρησε αυτήν την προσπάθεια να καταγράψω την συνέχεια της ζωής μου.

    Να είσαι καλά θέλω και ελπίζω να σε βοήθησε λίγο το blog μου.


Σχολιάστε